Familjen Sjuk

Jocke är ledig i dag och han var ledig i går lagom till hans ledighet så har vi alla blivit sjuka.
Jag är snuvig nyser och har ont i halsen
Jocke är snuvig nyser och har ont i halsen
Simo är snuvig och näsan gör inget annat än att rinner.

Just de jag har ju glömt att tala om att vi har hittat Simos andra snutte med. här i förrgår när jag skulle lägga han så låg den bara i hans säng.
Och då kan ja ju tala om att jag hade bara dagen innan gått igenom hela hans säng tagit ur täcket ur lakanet kudden ur örngottet och dragit ut sängen från väggen men inte hittat den.


Bilen kör över både stock och sten,.

Kommentarer
Postat av: lassika

Tycker det ser ut som tidningar:)) Krama om Skruttet från mig Kramis

2012-03-03 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0