Chippen

Bättre och bättre dag för dag.

Just nu är det bara huvudvärken som inte vill ge med sig.
Snuvan är nästan helt borta.

I går kväll hade jag en lung kväll för mig själv, Simo gick och lade sig redan vid 18.30 och jocke var på pubben 395 (lokala pubben i junis heter så),
Han var där och kolla när dom hade dart tävling, tydligen väldigt spännande, synd man var sjuk.
Men min kväll var mysig endå, jag och katten log och slogs om en soffa när vi har 2 och sedan ringde min pappa=), tror han var lite pratsjuk för när vi väl lagt på så hade vi pratat i 1 timma=), sen döpte pappa om Simo till chippen=) söta lilla pappa...

Om jag mått bättre så hade vi nog åkt till mamma och hälsat på, men huvudet vill som sagt inte vara med helt...


Glada skiten.


Simo åker traktor med pappsen.


Simo äter muffins.




Kommentarer
Postat av: lassika

Krya på dig Kramis

2012-03-04 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0