5 saker ni inte visste om mig.

Jag har blivit utmanad av min fina syster Http://vhdbrud.blogg.se

Här kommer 5 saker som ni inte visste om mig.

* Jag har spindel fobi, det finns inget som är så vidrigt som spindlar.

* En av mina drömmar är att få fylla ett helt rum (hemma hos mig) med porslinsdockor (jag bara älskar porslinsdockor).

* Jag är tokig i kyckling (jag hade kunnat äta kyckling 6 dagar i veckan).

* Jag lekte med barie dockor tills jag var 13 år.

* När jag var 13 år ville jag bli ihop med Eminem.

Nu kommer jag utmana 5 av mina bekanta.

Dock har ju inte många av mina bekanta en egen blogg, men jag hoppas att ni antar utmaningen och att ni skickar den till mig så jag kan lägga upp dom på min blogg...

Jag utmanar

1, Lena Lassinantti.

2, Mervi Erkheikki.

3, Paulin Lidfeldt.

4, Jonna Lundhamn.

5, Beatrice Svarvare.

Kommentarer
Postat av: Lena

Okej här kommer mina 5 sanningar då



1. Jag är galen i musik, inte så mycket för att göra musik, men lyssna på de är livet! :D Kan vara i princip vilken sorts musik som helst (bara det är bra).



2. Har världens gulligaste gudson (okej de är rätt självklart att DU vet att jag har det, men men ;D)



3. Tycker om att titta på skräckfilm, speciellt med folk som blir rädda.



4. Hamburgare är egentligen inte gott.... Om man tänker efter alltså.



5. Är även tillräckligt glömsk ör att glömma bort min egen födelsedag. Tur att det finns andra som håller koll på när man fyller år :)



Ja de var då mina 5 små sanningar :P

2012-03-20 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0