Straffad.

16 minus ute och lite små ruggigt.

I går blev det älgskav och makaroner till middag,
efter maten så lekte simo med en kompis (10år) och dom busade hela kvällen=)

Simo tyckte vi skulle kliva upp 06.15 i dag och för engångs skull så var jag förvånadsvärt pigg :P
Jockes kl ringde 06.40 sen drog han iväg till jobbet, jag och simo myste i soffan och åt frukost i vardagsrummet.
Sen bökade vi på oss alla kläderna efter att vi borstat tänderna så klart,
och begav oss till dagis.

Väl på dagis så fick jag se en teckning som Simo hade målat med målarfärg super fin=).
Jag brukar alltid stanna kvar på dagis i typ 10-15 minuter och prata med fröknarna och i dag när jag skulle gå så sa jag till Simo som jag alltid gör innan jag går, ska du komma och ge mamma en kram för mamma ska gå nu, fick en bamsekram och sen tog jag en puss och då hugger han tag i min läpp och biter till jag trodde jag skulle dö för HJÄLP vad sjukt ont dt gjorde.
Med andra ord så straffar min son mig för att jag ska lämna han, söta barn...

På dagens planering står det inte så mycket.
har startat en tvättmaskin,
vikt tvätten som var torr,
Ska byta sängkläder i sängana,
plocka undan alla Simos leksaker som ligger i hela huset,
och sedan diska.
sen vid 14.10 tiden börja gå till dagis och hämta hem prinsen...

Nej nu läsa aftonbladet.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: lassika

Haha har du bara bilder på mig när jag gapar KRAMIS

2012-02-22 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0