tårarna ner för kinden

Just nu händer bokstavligen ALLT på samma gång=).

Som dom flesta vet så ska jag ju göra en GBP operation, och jag hade liksom inte trott att jag kommer få göra den fören till sommaren 2012 typ.
Bara det att när jag kom hem i torsdags så låg det ett brev till mig i brevlådan, och eftersom att det var från norrbottens länslandsting då vågade jag inte ens öppna det först, blev så otroligt sjukt nervös, så jag la brevet på bordet och tog av mig och Simo ytterkläderna och sedan plockade jag upp det jag hade handlat på Konsum och sen så blev det blöj byte på prinsen, vi satte oss i soffan men jag kunde inte släppa brevet från mina tankar,
Så jag gick och hämtade brevet och satte mig i soffan igen, jag tror ALDRIG att jag har öppnat ett brev så långsammt någon gång alls, jag ljuger inte om det tog nästan 3 minuter att öppna brevet, händerna darrade och jag kallsvettades så ja trodde jag skulle rammla ur soffan.
Simo måste trott att jag var totalt borta :P.
När jag öppnar brevet så står det

Välkommen till läkarbesök på kirurgmottagningen, Sunderby sjukhus avsende undersökning och information

Sen stog det datum och tid och läkararens namn.
När jag såg vilket datum som jag skulle träffa läkaren så höll jag på att svimma, jag började stor tjuta, Simo kröp upp i min famn och försöke att ta tårarna som rann på mina kinder, mitt söta barn.
Mellan tårarna så försökte jag ringa Jocke och tala om vad som hänt, stackarn fick panik när jag ringde och bara grät han trodde att nått allvarligt hade hänt, sedan blev han så paff att han började skratta=)..
Efter att vi lagt på så skicka jag sms till mamma och bad henne ringa,
och det gjorde hon med :P
hon hörde att jag hade gråtit och frågade om nått hade hänt och jag svara bara du måste vara hemma den *** November, hon bara jaha? och jag berättade att jag skulle till läkaren, hon fattade inte först vad jag menade och efter ett tag fattade hon vilken läkare jag menade att jag skulle till , söta mamma.
Sedan skickade jag sms till min pappa där jag skrev att jag skulle till sunderbyn och träffa läkaren till svar fick jag bara ok, så jag svarade med att = ja så innan februari så kommer jag ha fått göra min operation, och han blev jätte glad.

Jag fick även med en patient information som jag tänkte skriva av lite, då jag vet att det finns folk som vill ha lite fakta om själva operationen...
Men det gör jag i inlägget ovan.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det kommer gå kanonbra som jag skrev till dig. :D Du vet ju att hela familjen finns här och stöttar er.

Puss. <3

2011-10-24 @ 22:10:06
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0