IGEN

Familjen sjukstuga IGEN...

Just när Simo blivit frisk så blir jag sjuk=(
Så smittar jag han så han blev sjuk IGEN=/
så på fredan gick vi här hemma och snörvlade båda två.
sedan på lördan så åkte Jocke och Simo till pyn och var där hela dagen,
Underbara mamma och lillasyster tog hand om Simo så jag fick ligga hem och vila.
Men men sedan natten till söndan blev jocke oxå sjuk=/
men det blev pyn på söndan med Simo enu mer gnällig.
så i dag har Jocke varit hemma har kännt sjukt mysko eftersom det känns som att det e söndag när han e hemma.

I morgon är det öppnis men som det ser ut nu så kommer vi inte att gå, känns inte så snällt att smitta ner dom andra barnen eller vuxna där, så i morgon blir vi nog hemma och sattsnar på att gå dit på torsdag i stället=).

I dag när ja gick i väg o handlade så blev jag så glad JULMUSTEN har kommit=)
super glad.

Som ni märkt så har det ju inte varit så mycket bilder på sista tiden men det beror på att vi måste tömma datorn så vi ska bränna ut alla bilder på cd skivor så vi kan sätta in en MASSA mera=)

NEj nu ska ja sätta mig och beställa lite bilder som ska framkallas.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har en award hos mig vackra syster. <3

Puss.

2011-10-10 @ 22:40:09
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0