försenad och för tidig

I går så fick jag 2 försenade födelsedags pressenter av Simo och Jocke.
Av Simo fick jag ett jätte fint ljus som det står mamma på
och av Jocke fick jag en värmeljushållare som var hjärt formad. mina fina killar.
Sedan fick jag även en bröllops pressent 3 stora röda rosor och en GIGANTISK rosa ros Tack min fina älskling.
Det känns så sjukt overkligt att vi i morgon har varit gifta i 1 år, och att det är ett år sedan som Simo döptes.

Det ser ut att bli fint väder i dag så det blir nog att försöka vara ute så mycket som möjligt med våran lilla gnäll spik. Simo har kommit in i en liten gnäll perjod men men det är ju sånt som man får ta.
Ena stunden är han så sjukt mysig och underbar och bara vill kramas och pussas andra stunden så bitts han och slåss och bara skriker.
Jaja det går ju över någon gång :P :P :P

Nej nu in i duchen och sedan kanske gå ut =)

Ha en super trevlig och mysig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0