inte riktigt 2 siffrigt

På ett sätt så är det inte 2 siffrigt längre=P

Kvällen i går var ganska jobbig, jag hade väldigt kort stubin och speciellt mot Jocke (förlåt älskling)
varför blir det så att när man är på dåligt humör så tar man i regel alltid ut det på den som står närmast? Är det för att man tar ut det på den man älskar och litar på och den som står allra närmast?

I morse trodde jag att jag skulle göra ett kors i taket för håll i hatten nu jag klarade av att drick en hel shake utan att känns att jag var tvungen att spy upp allt, det känndes underbart.
I dag har mamma varit här så medan hon o Simo fikade så åt jag min Lunch som bestod av choklad pudding:P jag har då aldrig varit med om att det tagit 40 minuter att äta för mig någon gång.
I går pratade jag lite mer med min dietist och min nya diet ser nu ut så här i stället
2 påsar med nutrilett eller allevo och 2 påsar med modifast. Först var det tänkt att jag skulle äta 4 påsar modifast men eftersom det är mera kalorier i modifast än i nutrilett så kom vi fram till att jag äter 2 av varje och just nu känns det jätte bra, i Modifast finns det pudding, shake och soppa, men dom som känner mig vet att jag helst hoppar över allt som har med soppa att göra om det inte är min styvpappas köttsoppa eller mammas köttsoppa eller om farbror Nisse (inte riktiga farbror) gör köttsoppa eller om mamma gör ärtsoppa, men sådan tur har jag ju inte att jag får äta sån god mat.
Så efter operationen så kommer mamma få göra ett storkok med ärtsoppa till mig eftersom det är lätt att äta...

Dietisten sa oxå att hon ville ha en ny vikt på mig i början på nästa vecka så jag ringde till vårdcentralen och pratade med MVC/BVC om en tid fick tid på måndag=)
sen blir det troligen inge mera vägningar fören operationen beroende på vad jag väger nästa vecka.

Jag har även fått önskemål om bilder på min vikt ned gång och jag ska apsolut försöka fixa det
här kommer en bild på mig som är tagen för snart 3 år sedan


Detta kort är taget 2009 vid valborg i skåne.


Detta kort är oxå taget under valborg 2009.


Denna bild är tagen i Augusti.


Och denna bilden är tagen i September.

Som ni ser så är jag ganska rund eller ja va innan jag började med dieten och speciellt i ansiktet.
Jag ska försöka ta bild på mig i dag eller i morgon på hur jag ser ut just nu.

Nej nu blir det att diska kanske medans Simo fortfarande sover.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är inte 2 siffrigt jag förstår inte? :S



Låter som dieten är kanon. :D

Håller tummarna för bra resultat på måndag spännande.

Hihi.

Superkul att du lägger ut bilder så man kommer ihåg. :P

Puss. <3

2011-11-16 @ 16:06:34
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har beställt dom från junkyard.se :)

Jo dom är väldigt sköna

2011-11-16 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0