Dieten

Jag har inte årken alls att sitta här o skriva igentligen.
Vägningen i måndags tyckte jag personligen gick åt skogen 1.3 kg på en vecka, men dom på kirurgmotagningen sa att det är normalt.
NU har dieten blivit ändrar igen och det känns kan jag lova.
Ska försöka att inte äta modifast längre och om jag känner att jag inte får i mig en nutrilett så får jag ta en modifast men inte mer än 1 per dag.
jag har klarat mig hyfsat bra förutom i går när jag typ inte kunde äta alls så på kvällen blev det en modifast.

Det känns i hela kroppen att dieten är ändrar har huvudverk magen tjorvar konstant trött och lite smått irriterad, + mensverk på detta tycker så synd om min man som måste stå ut med mig :P

I morgon är det loppis så då blir det upp tidigt för jag ska sälja, plockat ihop en massa saker, plus att ja har kokat en massa kola. Så i kväll ska jag sätta mig och kolla igenom tvillingvagnen, försöka laga den lilla revan som finns i varukorgen och joppas på att någon vill köpa den:P simos gåstol ska säljas lite barnkläder och en massa mer saker.

Ska snart försöka  få tag på min mamma snart och se om hon skulle komma hit och kolla simo så jag kan gå till frisören och fixa det jag har på huvudet, det ser bokstavligen ut som jag har en svamp på huvudet eftersom jag blivit så smal i ansiktet.

Nej nu måste jag gå innan Simo river hela lägenheten.
ha de fint

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker att du är superduktig. :)

Du är grym och kommer absolut att klara det här, snart snart är det dags. :D



Men hallååååå BILDER tack! :D



Puss. <3

2011-11-25 @ 12:34:55
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0