Det finns ingen gladare

Från total Irritation till total lycka och glädje=)

I dag var Jocke och köpte min nya diet och när han kom hem med den (när han själv hade lunch) så trodde jag att han skojjade och tagit fel eller nått, men jag dubbel kollar namnet på lådan och det stämmer och jag blir super glad.
På min låda står det Pudding choklad = choklad pudding log md hela ansiktet men var fortfarande skepptisk  för att jag kanske skulle börja må illa för den med.
Jocke sätter sig och äter och jag lägger Simo så han får sova lunch och sedan blandar jag till min nya mat.
2 dl vatten i en djuptalrik och sedan öppnar jag påsen och håller på att svimma det luktade ljuvligt och då menar jag det verkligen det luktade choklad pudding, men fortfarande lite skepptisk.
Häller i pulvret och blandar för att sedan ställa in den i kylen i 3 minuter.
Är super nervö när talriken sedan står framför mig men det luktar ju fortfarande super gott och inte nog med det det smakar UNDERBART, visst inte riktigt som ekströms chokladpudding men endå som choklad pudding.
Jag som inte ätit på hela helgen typ tar och äter nästan hälften och blir sedan så mätt så jag tror jag ska rammla av stolen, resten åkte in i kylen till nästa måltid.
Jocke tyckte oxå om den det var knappt så jag fick ha den i fred och det sjukaste av allt är att man blir mätt.

Men nu till det enu roligare efter att jocke gått till jobbet så hoppar jag in i duchen, och sedan när jag klätt på mig igen och jag tittar i spegeln och jag ser att jag gått ner i vikt helt paff att det verkligen syns.
Jag satte nämligen på mig ett linne som jag bara brukar ha om jag har en långärmad tröjja ovanpå för den har varit lite tajt över magen men nu, nu så sitter den hur fint som helst jag är så paff så det går inte att beskriva.
Visst jag blev super glad i går när jag vägde mig och jag kunde se siffrorna själv men nu, detta känns så sjukt overkligt så jag vet inte hur många gånger jag kollat i spegel redan nu på ca 30 minuters tid...

Det kan inte finnas någon lyckligare än jag just nu
Jag har en underbar diet jag ska äta.
Jag kan se på mig själv att jag gått ner i vikt.
OCH det SNÖAR ute mer lycka finns inte..

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är värd allt slit min underbara syster. Du är grym! :D

Ta massa bilder så vi får följa din viktnedgång vettja? :D Kul för mig och pappa och syskonen i sundsvall att kunna se, du kanske kan ha dom med lösenord på om du inte vill att andra ska se. :)

Puss. <3

2011-11-15 @ 18:55:54
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Emilia

Är glad för din skull :-) <3 kramar

2011-11-15 @ 20:32:16
URL: http://delant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0