Lill biffen

I dag har vi varit hos BVC på 10 månaders kontroll.
Simo väger nu 9650 gram och är 73 cm lång.
I går skrev jag ju att Simo varit väldig lledsen av sig och att inget var bra i dag fick vi veta varför han var så ledsen hela tiden, älskade fina pojken har fått en stick inne i munnen i ovanläppen.
Det måste ha hänt i helgen när han kröp runt hemma i pyn och åt och tuggade på allt han fick tag i.
Jag berättade att vi inte får bosra dom 2 tänder han har i ovankäken och då sa hon att borsta dom 2 där nere ta lite mer tandkräm och låt han leka med tandborsten så löser det sig..

Simo och Lewis leker på balkis.


Simo hittade lite spindelnät i hörnet.Och Lewis hörde en bil som körde på parkeringen.


Simo försöker ta påslakanet av Lewis.


Lewis leker tittut med hmmm sig själv typ och Simo spanar in bilarna.

Bilderna är tagna för nån vecka sen.

Förra veckan så beställde jag lite bilder och några förstoringar BLA en till mamma på mig och Simo som hon ska ha på en hylla i sovrummet där hon har bild på alla barn och barnbarnen sedan en ENORM förstorning på Simo i dopkläning sen en liten förstoring på mig och gubben plus en förstoring som jag inte kan skriva om som är en present till gubben.
Dom vanliga bilderna kom alla i går alla förstornigarna kom i dag utom presenten så jag hoppas att den kommer i morgon.

Ha en mega fin kväll..

Kommentarer
Postat av: lassika

Inte undra på att man tycker att han har blivit tung:))KRAMIS

2011-05-25 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0