Lite mer 1000 ord

Här kommer det lite mer av dom 1000 orden.


Simo med sin moster Lena som även är hans gudmor...


Simo med världens bästa mormor...


Simo och Lena solar på fårfällen..


Kramas med Moster i solen..


Söta Nikki..


Min fina man ute på myren...




Har nyss kommit hem från en 1 timmas lång promenad med familjen och Hedda + Lewis=) ...
Det var så skönt bara -4 blåste så där lagom det enda var att det var ju lite ganska MYCKET halt.
Simo brukar i regel somna vid 7 tiden och då var vi ju ute och gick och för att slippa väcka han, då jag visste att han skulle somna så satte jag på han pjamas innan vi gick så det blev pjamas och sen i overallen.
Jag ska snart gå och lägga mig och läsa, se om ja hinner läsa ut boken innan jag somnar.
Det är så kul att gå in på bloggen och se att i snitt har jag kring 20 personer som läser min bligg ibland mer i bland mindre,Ibland undrar jag villka det är som läser min blogg och ibland känner jag att jag inte vill veta villka som läser min blogg, är det fel??

Ne nu blir det sängen..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag läser. ;)

Puss. <3

2011-03-23 @ 14:50:50
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

ja det kan man undra. KRAMIS

2011-03-23 @ 21:21:49
Postat av: Lena

Jag läser också! :D <3

2011-03-29 @ 20:19:36
URL: http://www.metrobloggen.se/lelass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0