Dagen igår.

I går var Simo mega gosig nästan hela dan=) På morgonen satt vi och myste i soffan och vid 12 tiden gick vi till pappis på jobbet och vi vattnade även blommorna på gammel mormors grav.

Gammal bild från i höstas.

Sen efter vi sagt hej då till Jocke så gick vi upp till Leastadiuspörtet och hälsade på Mervi som jobbade för fullt=)
Vi blev bjuden på fika och Simo fick krypa runt lite i gräst.
Efter fikat gick jag och prinsen till affären och handlade lite,
sen begav vi oss hem.
Väl hemma började jag få ont i huvudet och i magen=/ mindre kul jag som skulle träffa Emilia snare på dan, så det blev inställt.
Vid 15 tiden gick vi tillbaka till kyrkogården för att möta upp Jocke som slutade så vi kunde gå hem, har aldig varit med om att det tar ÖVER 1 timma för att gå från kyrkogården och hem till oss :P så e det när man träffar en massa folk på vägen som man ska prata med.
Väl hemma så började vi göra mat, panerad kyckling med stekta nudlar=) säger bara MUMS.
På kvällen när Simo somnat så kollade jag och jocke på : En mor till salu. och oj vad vi skrattade, som fredags mys hade vi jordgubbar till, super gott.
I dag är det mega fint väder så när lill prinsen vaknat så ska han få äta lite lunch och sedan ska vi gå ut och sätta oss i parken så Simo får leka lite=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0