Mammas prins


Simo spanar in bilarna som kör förbi.


Kusin Liv kör vagnen.


Simo fick en docka inne i affären.


Sitter i soffan och leker med dockan Emma.


Sitter och myser med pappa och leker med hans mobil.


Fina prinsen=)


I morgon ska vi till BVC med plutten, dom ville kolla hans små mini prickar som han har.
Det ser ut som minimala vattkoppor har försökt ta bild på dom men att ta bild på Simo och närbild rättare sagt är typ omöjligt..
I morgon börjar marknaden oxå, Jocke jobbar hela dagen, + lite på lördag så i morgon får vi hoppas på mulet väder så kan vi gå med mamma...
Nej nu ska jag sätta mig med det där för benade släktträdet som ska vara klart till nästa helg  säger bara typ PANIK...

Kommentarer
Postat av: Madde

Känner igen bodyn. ;) Byxorna med va? Ser inte säkert. ;)



Puss.<3

2011-07-07 @ 20:03:45
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Vem kör mig då:)

2011-07-07 @ 21:06:38
Postat av: Madde

Ja dom gör ju de dom små. De går sååå fort :(



Jag ska försöka hinna ringa dom imorgon så får vi se vad dom säger. :)



Puss.<3

2011-07-11 @ 18:31:16
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0