Simos morgon rutin

Simos nya morgon rutin jag = ÄLSKAR

Både i går och i dag så har Simo vaknat vid 5 tiden och fått välling sedan sovit till 6 när jocke kliver upp.
Kryper runt på golvet tills jocke drar till jobbet vid 07.30 tiden då får han välling i sin egen säng, och sedan sover han till 08.30 - 09.00 typ, och då sover jag med det är så underbart att sova lite längre på mornarna=)
Sedan brukar vi äta frulle och klä på oss i lugn och ro för att sedan busa hela dagen nästan.

I går kväll började jag göra det sista på släktträdet, och jag blev KLAR eller ja jag har ifyllningen kvar men det tar bara några minuter, sen vill jag ALDRIG se ett släktträd framför min näsa som har över 10.000 namn i sig...
Och jag kan LOVA att jag aldrig ska göra ett släktträd igen, möjligen hjälpa Simo när han börjar dagis eller skolan men aldrig annars.
Så om någon ska ha släktträff med släktträd snälla hör INTE av er till mig...
Nu ska vi äta lite frulle, för jag antar att Kajsa vill gå ut och leka med sina kompisar som troligen kommer och knackar på dörren snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0