KALAS

Gjorde klart tårtorna i går eller ja inte den som simo ska få den gjorde jag i morse.
När Simo vaknade i morse så gick vi in och sjöng och OJ villka stora ögon han fick, och när vi sjungit klart så skratta han bara,, han fick öppna massa packet både i går och i dag plus att det kommer mer, både jag och jocke har konstaterat att vi måste tömma leksakslådan på leksaker som han inte använder som typ en miljon med nallar som han inte ens tittar på typ :P
Jag måste ju bara berätta vad min fina plutt gjorde i dag jag satt inne i Simos rum och lekte med han, han stod vid bobby caren och sen släppte han den och gick 5 steg till leksakslådan, jag blev så till mig att jag inte visste vad jag skulle göra.
Jag sprang in i köket till jocke och bara stod och hoppade och försökte berätta på samma gång att Simo gick själv, han bara titta på mig och skrattade typ :P (måste trott ja va knäpp:P )
Just nu ligger prinsen och vilar inna det kommer lite folk, mamma, Ragnar, Lena och Erik kommer i dag och i morgon kommer Melina, Mervi och Collins förbi och äter lite tårta med oss=)
Sen på kvällen ska jag,Melina, Mervi och några brudar till åka i väg under kvällen och grilla.
Har redan tagit en massa bilder på prinsen som kommer upp under nästa vecka..
Det är ju inte varje dag som ens lilla plutt fyller 1 år :P hihi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0