Inte som vi tänkt

Det blev ingen buss resta i går.
När bussen kommer in till Pajala 13.30 så rinner det bokstavligen från bussen så föraren öppnar huven och det tok ryker.
dom hämtar en ny buss och garaget ligger breve oss så det borde ju inte ens ta 5 minuter MEN när klockan var 13.55 ringer jag mamma och säger att vi åker med Jocke när han slutar,
när klockan är 14.15 så kommer bussen in på stationen för jag satt på balkongen och titta och såg den åka förbi så med andra ord lämnade den inte stationen fören vid 14.30 tiden.
Men men.
på kvällen packade vi bilen med ett stycke hund och ett stycke Kajsa, allt gick bra tills vi kom hem, Freja fick typ panik hon kunnde inte slappna av börja skälla till inne (och det brukar hon aldrig göra).
Simo försökte sova men så fort han somnat börja hon pipa så han vaknade.
Så det slutade med att jag fick ringa mamma och berätta så vi bestämmde att dom får hämta henne.
vid 21 tiden går jag och Kajsa ut med Freja så Simo kanske skulle få somna, Vi ställde oss på parktingen och 1 minut efter
att vi gått somnade Simo och sov hela natten=)
När Ragnar och Erik kom blev hon lugn...

I dag ska vi bara ta det lugnt, jag ska försöka damsuga lite för under dom få timmarna Freja var här släppte hon STORA mängder med hår överallt.
ska även slita ur sängkläderna ur sängen och slänga dom i tvätten.
Nej nu ska ja få i Simo lite mat så han kanske slutar att bita mig..

Kommentarer
Postat av: lassika

Tur att det inte är så långt i mellan.

KRAMIS

2011-07-13 @ 12:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0