häst/äsna/ren/björn???

Älskade barn är fortfarande mega lös i magen.
Ibland önskar jag att alla tänder kom på samma gång...
Simo har tydligen 3 tänder på g nu så älsklingen är så otroligt lös i magen.
Känns som att jag inte gör annat än att går med näsan i Simos blöja just nu.

Sprang till kupan (rödakorset) en snabbis efter att Simo vaknat och skulle kolla om dom hade en taklampa till vårat gäst rum, men icke men däremot hitade jag en super ful grej och jag var bara tvungen att köpa den till Simo.
Simo hade i alla fall super kul när vi skulle gå hem igen för han satt och slog på denna fula häst/åsna/ren/björn hmm ja vad det nu ska föreställa...

Nej nu måste jag byta en till blöja det luktar vidrigt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0