Farsan Baloo

Kommer ni ihåg hur det var när man var liten och väntade på jultomten???
Jag gör det i alla fall för så känns det för mig nu.
Först så skulle inte Baloo komma till oss fören i morgon men det blev lite ändrade planer, han kommer redan i dag om bara någon ynka timme.
Jag har svårt för att beskriva hur glad jag är, jag hoppas att han kommer att trivas bra här hemma hos oss.

Bilden som jag lagt ut på Baloo är väldigt suddig (JAG vet) så när han har hemma stadgat sig så ska jag försöka få en bra bild på han så ni oxå får se vårat lilla tillskott i familjen , eller ja jag vet inte om jag kan kalla han så liten med tanke på att han är en blandning mellan sankt bernard och bordercollie.

Snart ska Simo hämtas på dagis oxå, som tur är så är jocke hemma i dag så han får nog hämta simo så stannar jag hemma i fall vovven kommer... men men vi får se hur vi gör.

Jag har nyss suttit och skickat en massa mejl till folk som vunnit på tradera, så nu blir det väl snart sitta och slå in saker som sa skickas iväg...

nej nu måste jag gå...

kram på er

Kommentarer
Postat av: lassika

Simo kommer nog att tycka det är kul. KRAMIS

2012-03-15 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0