5 saker

Jag utmande ju lite folk och dett fick jag av Lena Lassinantti (min lillasyster)

Okej här kommer mina 5 sanningar då

1. Jag är galen i musik, inte så mycket för att göra musik, men lyssna på de är livet! :D Kan vara i princip vilken sorts musik som helst (bara det är bra).

2. Har världens gulligaste gudson (okej de är rätt självklart att DU vet att jag har det, men men ;D)

3. Tycker om att titta på skräckfilm, speciellt med folk som blir rädda.

4. Hamburgare är egentligen inte gott.... Om man tänker efter alltså.

5. Är även tillräckligt glömsk ör att glömma bort min egen födelsedag. Tur att det finns andra som håller koll på när man fyller år :)

Ja de var då mina 5 små sanningar :P


Gammal bild, simo hade inte ens lärt sig att gå när denna bild blev tagen, precis börjat att krypa..
Simo vill ta gudmor/moster Lenas hörlurar

Kommentarer
Postat av: lassika

Det med skräckfilm kan jag hålla med om, KRAMIS

2012-03-22 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0