mat i magen

Ja så då var middan avklarad i alla fall.. det blev morots pannkaka med hemma gjord hallon glass=) och det gick hem hos alla.
Simo åt heldre pannkakakn än glassen konstigt nog, fast i dag på dan så åt han heldre risifrutti än daim tårta, mitt söta barn.

Här har vi snöstorm just nu=( och har haft hela dagen, mindre kul för jag lovade Simo i går att vi skulle vara ute hela dagen i dag, men vi har varit ute ett tag när vi gick till affären en sväng, Simo ville in lika mycket som jag ville när vi kom hem...

Jag måste även sätta mig och börja kolla igenom bilderna i kameran och vattenmärka dom så ja kan börja lägga ut lite bilder på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0