Tiden är spårlös

Ja just nu så är tiden spårlöst borta.
Jockes farmor och farfar kom ju upp i måndags och sedan dess har det varit full rulle.
Och efter att dom åkt hem så kommer jag endå inte ha tid att sitta är, för då blir det att packa en massa för då ska vi flyttta=) ska bli super kul...
Jocke har ju jobbat på dagarna eller snarare jobbar på dagarna så jag, Gertrud, Lasse och lill prinsen Simo har varit ute och promenixat varje dag, känns fortfaraden så overkligt att dom är här uppe.
I veckan har vi även spanat in en ny lya =) och i går blev det bestämmt att vi ska flytta. Det av nått känns ju overkligt=) men endå super kul.

På måndag ska ja gå och kolla in lite tapeter, Jocke sa att jag får välja själv, vi har diskuterat om vad vi vill ha så. jag var och kollade lite i dag men hon som hade hand om tapeterna hon var ledig så dom fråga om ja kunde komma tillbaka på måndag, så fort dom öppnar på måndag hoppas jag att jag kan vara där, har en kännsla om att det kommer ta ett tag att välja specillt till Simos rum=)...

I morgon ska vi åka på en liten tripp, känns skönt=) ska bli mysigt bara jag, jocke, simo och gertrud o lasse, kommer troligen vara borta hela dagen=)

Så jag kommer ha NOLL tid till att sitta här möjligen när vi flyttat in och är klara, datorn kommer ju inte precis vara det första som man ställer i ordning...
Har en massa bilder på kameran oxå som hade behövt vattenmärkas och läggas in på datorn men som sagt den där tiden, kan inte fatta vart den är, någon som har lite tid att låna ut??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0