Låt oss skratta

Anonym om Flyttkaos, Lögner & sjukhuset Nilssons.:
haha, de är ju ditt problem att du inte vet vad låna betyder.. Du glömmer bort att du faktiskt fått låna saker, och att folk ställer upp för dig. Du kanske ska börja tacka för lånet istället?
Om du skriver för att dina nära och kära i södra svergie ska få veta hur din unge utvecklas och hur ni mår, som du skrev tidigare i bloggen, varför ljuga ihop halva din blogg då? varför inte skriva om de dom kanske vill veta ist? Om du inte har annat att skriva så kan du ju faktiskt lägga ner den, den suger och de är ändå ingen som läser den. Man läser den enbart för att få skratta åt hur tragisk du är. och varför är du så rädd för att visa andra vad folk kommenterar på din blogg? det är väl det som är meningen, de är väl därför man har en blogg?
Eller är de kanske för att du vet att du ljuger om hälften och vet innerst inne att de folk skriver faktiskt är sant?
.
.
.
.
.
Alltså kan man mer än skratta???
Du är ju så otroligt blåst bruden. jag vet vem du är jag är fan inte dum. men du kanske vill jag ska skriva in ditt namn med???
17 September, 21:16
Har du någon aning om hur många som läser min blogg?? NEJ för du kan inte se det, det är inte bara du och dina "vänner" som läser den om det är de du tror...
Jag ljuger inte ett skit på min blogg det är REN jävla fakta..
Men men vissa är ju inte helt hundra... jag kommer fortsätta att lägga ut varenda innlägg som du och dina så kallade vänner skiriver.
Jag kommer spara vart enda sms och skriva ut det med..
Ska jag skriva ditt mobil nr med??

Kommentarer
Postat av: Madde

Men hur gammal är hon egentligen 12?!!



Klart jag skryter om hur BRA ens barn är?!

Klart man brer på hur duktiga dom faktiskt är för det är så duktiga ens barn är för föräldrarna som faktiskt älskar ens barn!



Vissa "visar" ju "kärlek" (?) genom att lämna bort ens ungar hela tiden så man kan dra ut och supa och försöka hitta nya killar..



Andra VISAR faktiskt kärlek till sina barn!

Och skriver i sin blogg om hur bra och underbara dom faktiskt är!



Suck att det verkligen finns drama överallt.. :S



Kramar. <3

2011-09-18 @ 18:55:03
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Seriöst, vilka muppar ni är. Ni tror att man överger sitt barn för att man går ut och festar och har ett liv. Om man har kul ibland blir man en bättre mamma. Man blir inte bättre eller roligar av att sitta hemma på arslet och göra ingenting. Snälla skaffa ett liv och sluta snacka om någon ni inte känner. Haha så fruktansvärt pinsamma.

2011-09-18 @ 21:44:12
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kom du in på barn vhdbrud? Det här hade absolut inget med barn att göra? Är de någon som klagat på att Louise skriver om Simo?

Haha, men herregud.. de var en himla tjat om den där krogen?! Som vi sagt tidigare så måste man ju få fortsätta leva fast man skaffar barn, sen om man väljer att gå ut på krogen eller sitta på soffan och tjocka resten av sitt liv, de är ju upp till var och en?



om man inte ens får påpeka din blogg, om de du skriver om folk, hur kan du då ha rätt att lägga dig i andras liv överhuvudtaget?

2011-09-18 @ 22:32:06
Postat av: Jocke!

Jag fattar inte varför man läser en blogg om man tycker den är så kass! Har ni inget annat för er??

Sen tycker jag personligen att de är ju väldigt modigt och tufft ju att sitta och ge negativa komentarer på en blogg där man inte kan försvara sig direkt! grejen är att JAG VET vilka som skriver de hör komentarerna och ni har ju mitt nummer så jag tycker att om ní ska säga nåt mer negativt om Louise eller mig så ring till mig så kan vi ju ta en pratstund!

2011-09-19 @ 11:00:04
Postat av: Anonym

För att Louise skriver skit om andra människor. Det har ju inte spelat någon roll tidigare när man ringt och sagt vad man tycker, så varför skulle de göra det nu?

2011-09-19 @ 11:52:29
Postat av: Anonym

Till barnen som kommenterar: Hahaha men seriöst, tar ni åt er eller? Vhdbrud kan ju ha menat vem som helst. Vad jag ser så står det inget namn, och om ni tar åt er så måste det ju ringa en liten klocka. Jag menar komigen, moget att kommentera en massa skit på bloggen? Njää tjejer, de är bara grymt patetiskt, väx upp lite (mycket?). Det står som sagt inget namn, och om ni tar åt er så är de ju upp till er. End of story.



Och till Isse: KRAAAAAAAM! <3

2011-09-25 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0