Underbara

Fortfarande full rulle hela tiden :P

Jag måste ju berätta en sak.
Ni är ju bara för söta.
Som dom flesta vet så fyller jag år snart (ångest) (snart sitter man där som en 80årig tant och gör inget alls:P )
Jag fick en förtidig födelsedags pressent av älsklingen farmor och farfar
en liten slant så där=)
var liksom i behöv av nya skor så Gertrud sa när dom var här att dom skulle köpa det men när dom var här så hade inte vinterskorna hunnit komma ut i butikerna enu så, hon satte över en liten slant till mig=)
så i helgen har det blivit köpa av
det blev,

1 par vinter skor (super mysiga)
1 par puma mjukis byxor
3 par olika linnen
plus ett par extra vintervantar till Simo (han fick ett par vinter vantar på posten under tiden som vi höll på att flytta) men vi kännde att han måste nog ha minst 2 par :P
sedan blev det även en vinter mössa till älsklingen.

Ganska mycket handlande med andra ord :P

Sedan måste ja ju oxå säga att jag älskar min underbara mamma så otroligt mycket.
I födelsedags pressent förra året fick ja en ny mobil och nu vill den inte alls funka,
jag får skrika för att personen i andra änden ska höra att jag säger nått plus att jag inte kan skicka sms till alla =( STÖRANDE.
Så min underbara mamma sa att hon har en telefon liggandes som ja kunde ta =)
Tack fina mamma=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe William var också besatt av traktorer förut. :P Nu är det allt ist haha. ;)

Men usch, jag längtar absolut inte tills de men William har faktiskt fått ha fingervantar en gång redan med de va verkligen svinkallt!



Snällt av dom att ge lite pengar, jag måste också köpa rejäla vinter skor vill ha några bra vinterkängor, men dom går på runt 1500kr. Så de får allt vänta. :S



Massa kramar. <3

2011-10-03 @ 20:14:45
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0