Vinka till regnet.

I natt har Simo sovit i sitt nya rum tror han trivdes med tanke på att han sov till typ 8..
Vi konstaterade i går att det inte funkade att han skulle ha det mellan rummet så han fick det stora rummet.
Han har lekt och busat hela dagen i sitt rum.
I dag har det regnat ganska mycket och nu på kvälls kvisten så ställde jag mig på balkis med Simo och älskade pojken vinkade till regnet i typ 10 minuter. oj oj söta barn.


älsklingen fick värsta märket på hakan när han ramlade in i en lik låda.


Där syns det lite mer.


Mys i soffan med pappa.


Självklart ska min fina man fjanta sig :P


Mina fina underbara pojkar.


Morgon mys i sängen. Simo har pjamasen som han fick av morfar i julklapp som var på tok förstor just då men börjar att passa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0