Testar igen då..

Oj vad vi haft kul.
Vi bor bara 2 mil från mamma MEN i natt har vi sovit över där :P
Jocke jobbade på gården hela dagen i går och var inte klar fören vid 10 tiden på kvällen typ så vi bestämmde att sova över där.
Simo bestämmde sig för att vakna 03.30 i morse och det tyckte varken jag eller jocke var okej.
Jag fixade välling och försökte få han att somna men det funkade inte.
vid 04.15 bestämmde vi oss för att vi skulle gå en sväng med vagnen så han kanske somnar men när jag och Simo gått ner så var mamma vaken och, hon sa att hon kunde ta Simo så vi fick sova.
TACK MAMMA.
Så dom 2 hade ätit frulle och sedan hade Simo somant i soffan breve Offa, och sov där i 1 timma.
vid 8 klev jag och jocke upp och då åt Simo sin andra frulle fast det gjorde morssan med.
Jocke har jobbat hela dagen i dag med och jag och mamma har varit ute och gått i flera timmar (sammanlagt.)



När man är såhär trött att man somnar sittandes i sängen då är det bara att ge upp.
I förra veckan så var Simo lite övertrött och Jocke var inte hemma så jag pallade inte båka med prinsen
så jag satte han i sängen och gick sen och satte mig framför TV.
Först satt Simo och pratade och stojjade,
sedan blev det väldigt tyst så jag tänkte att jag skulle kolla vad han hade för sig,
när jag kommer in i hanns rum så sitter han upp SOVANDES,
jag trodde jag skulle skratta så jag väckte han men jag kunde hålla tyst...

Blir nog en tidig kväll i natt känns det som just nu i alla fall.
Sov gott





Om detta inlägg nu kommer ut 2ggr så har det ju ÄNTLIGEN funkat.
Jag skrev detta inlägg i går söndag men i dag har det fortfarande inte kommit upp (SUR).

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja ibland så måste han ju sova också. KRAMIS

2011-05-09 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0