STOR bildbomb

Hela skrivbordet på datan är full med bilder nu så jag tänkte sätta ut en STOR bild bomb. Ingen som klagar antar jag :P


Simo älskar att pilla på mattan i sitt rum. Jag har då aldrig förstått hur en matta kan vara så rolig.


Stora kossan måste man ju oxå ha med.


Som sagt den stora kossan.


Från den största kossan till den minsta nallen.


Sen var det ju den där mattan igen.


Simo försöker att ställa sig upp men det funkar inte riktigt enu.


Snart kommer han springa runt här i lägenheten. vart tar tiden vägen?


Nu sticker jag.


Titt ut.


Mammas fina kille.


Men mamma ska du någon sin sluta ta bilder?.


Och där kom det ett litet leende.


Bus pojken.


Fick inte med hans min på bilden den var så sjuktsöt.


Fina prinsen.


Undra vad han tänker på igentligen.


Mockasinen i munnen är tydligen mumma.


Tror Simo var en hund i sitt förra liv...


I dag har Lewis varit här en stund och tog lite bilder då men tänkte att jag lägger ut dom bilder en annan dag.
Snart sätta sig framför TV och kolla River monster.
Nej god natt mina vänner. hoppas ni får en trevlig fredag=).

Kommentarer
Postat av: Madde

Sötigen. :D

Kramar.

2011-05-06 @ 16:18:10
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Haha, där verkar det som om någon har rolig.

Tack för fikat

KRAMIS

2011-05-06 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0