Fruktsallad

Då det blev lunch vid 1 fläskpankaka så kände vi inte för att äta middag i dag.
Simo fick äta pannkaka till middag oxå som till lunch.
Den så kallade middan jag och gubben åt var fruktsallad. den blev sjukt god asså.
2 Bananer
1 Äpple
1 Päron
2 pasions frukter
1 ask färska jordgubbar
250 gram blåbär
1 Stort fint granat äpple
1 Mogen mango
Med en klick vanlijglass säger bara MUMS...

I morgon blir det att åka till pyn en sväng, men måste hem relativt tidigt efter som jocke ska iväg senare på kvällen.
Har lite bilder från när vi var i pyn senast tänkte slänga ut dom.

Simo leker i mormors kök väntar på att få mega god mat
Simo leker i Mormors kök och väntar på att få mega god mat.


Ja bilden får ju tala för sig själv, Det är min knasiga unge.


Fina killen sitter i solen och leker med lite gräs och några stenar.


Simo kommer bli stenfantast närhan blir stor.


Han är då för söt han har massa leksaker men skiter i dom och leker med 2 stenar och lite gräs.


Simo är ute på en liten promenad med världens bästa morbror Erik.


Jag bara älskar den här bilden. vad är det dom brukar säga? Det ska börjas i tid !.


Simo leker med Eja (Freja.)


Simo spanar in Ajga (Tajga) som kom in till vardagsrummet.


Simo har sin favorit bok hos mormor som heter : Ida och elefanterna.


Simo försöker att ta tag i Tajgas svans.


Min fina pojke kollar så att Freja ligger kvar där han lämnade henne.

Nej nu kallar sängen så man pallar morgon dagen.

Sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0