En väldigt ledsen pojke

Vi har varit i byn hela helgen och gudars vad Simo har röjt runt, han har åkt traktor han har ätit allt från sten till flis , gräs jord lera ja typ allt. senare på dan så likte han även i leran jag kan tala om att Pampers blöjor har en jävligt bra uppsugningsföråga i alla fall :P ...

I dag har Simo varit ovanligt ledsen av sig, han gråter för minsta lilla min lilla plutt, hoppas han känner sig bättre snart.
I morgon ska vi till BVC på 10 månaders kontroll.
Var tar tiden vägen? varför går allt så fort?
Jag kommer ihåg när jag var liten då tyckte jag att allt gick så segt och att dagar aldrig tog slut, nu för tiden så springer dom bara iväg.
Om 2 och en halv månad så ska han börja på dagis, min lilla plutt håller på att bli allt för stor..

Just det när vi var i byn så har vi hjälpt till med att måla om huset lite grann och här kommer några bilder.


Lillsyrran håller på att skrapa lite på huset.


Tror det är på denna bild som hon typ dödar en spindel som var gigantisk.


Här skrapar hon lite till. Jag har målat under fönstret syns det :P ??


Här håller gubbarna på att försöka få igong skyliften. Grannen står i liften och min Joakim och styvpappa står och tittar på.


Lillasyster uppe i liften hon sa att hon hade mega fin utsikt.


Aldrig så att det syns vad som är målat och vad som inte är målat?!?


Lite äldre bild från för typ 1 månad sedan.


Glad skiten.


Första gången som Simo gungade gungbräda.

Ska snart börja med maten, i dag tänkte vi äta wook med kyckling och pasta till.
Jag brukar göra så att jag steker kebab (som vi egentligen brukar ha, men idag blir det kyckling.)
Ialla fall steker till det är så gott som klart krydda med nå god krydda behövs dock inte när man har kebab.
Sedan har jag i Clasic wook grönsakeroch låter dom bli färdiga sedan häller jag i 1 burk med kokosmjölk och ca 2 dl turkisk yoghurt.
sedan får det puttra ett tag på svag värme och undertiden så brukar jag koka pastan och i regel brukar vi ha färsk pasta men inte i dag.
Det kan vara så att såsen som blir av kokosmjölken och yoghuten blir lös då brukar jag reda den men bara LITE, så det finns lite god sås kvar...
Jag hoppas ni vill testa detta nångång för det är sjukt gott....
det kan vara så

Kommentarer
Postat av: Madde

Jävlar vilken skillnad på huset haha. :D



Kramar.

2011-05-24 @ 18:32:26
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Jag vet vad som fattas, det måste ju vara mormor:))

KRAMIS

2011-05-24 @ 19:05:33
Postat av: Hanna

hej vill tipsa om att jag har 3 spännande tävlingar det får du inte missa:)



Gå in på länken:)



http://dennismama.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-dennismama-om-halsband-fran.html

2011-05-25 @ 00:29:33
Postat av: Melissa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 09:03:51
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0