Dom 2 prinsarna

Lewis var ju som sagt här i går en sväng, passade på att ta några bilder på pluttarna.


Simo vill leka med mjukisdjuren medans Lewis vill läsa en bok eller fem.


Fick ju med en så fin bild på Lewis så måste ju bara visa hur stor han blivit,
han är så stor nu att han fått börja på dagis=).


Simo vill oxå vara med och hälst av allt så vill han hålla i mobilen själv när man ska
fotta bara det att de blir fruktansvärt suddigt då.


Simo spanar in vad Lewis gör.


Försöker att ta svansen på elefanten.


Bilden får tala för sig själv.


Lewis kröp iväg så Simo måste ju självklart hänga på.


Lewis har sitt favoritställe när han är här och det är att sitta på TV bänken, bara det att han är "lite" för lång för det....



I dag har vi inte gjort så otroligt mycket Simo sov till halv 9, det var hur skönt som helst=),
På dagen har vi bara slappat exakt hela dan typ, när vi skulle äta sen lunch så kom mamma förbi och fika lite=),och efter ett tag kom även Ragnar (som gjort några ärenden på byn) och sedan även Syrran Lena kom, Och Simo blev lika glad när alla kom=), men kanske gladast när alla gick för då sprattlade han och pratade och skrattade som bara den :P ...
I morgon ska vi till pyn är det tänkt,
Jag ska hjälpa mamma med lite saker och Jocke ska väl hitta på nått ute med Ragnar.
Kvällen spenderade vi hemma hos Hedda och Lewis, och pojkarna bara busade (som vanligt.)
Vi skulle kolla på Så ska det låta men tror vi kollade mer på bus prinsarna än på TV.
Hoppas på att det är fint väder i morgon så vi kan vara ute lite så Simo får krypa runt lite han tycker ju det är så kul.
Sist han satt på backen så var det när vi tände majbrasan i pyn och då hade han overallen på sig, senare på kvällen när vi åkte hem så hade han fortfarande overallen på sig och när jag skulle ta av han den så hade han massa gräs i handen, då hade min lilla buse till son dragit upp gräs och gömt det i handen när jag satte in han i bilen, hmm bus unge...
Nej nu börjar sängen ropa efter med.
Sov gott och ha en riktigt trevlig helg=)

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja det fin vädret får vi visst glömma. KRAMIS

2011-05-07 @ 08:04:16
Postat av: Madde

Hehe aa visst är han. :D



Jag har ingen aning faktiskt vad vi åt. jag åt något med kyckling och henric lamm tror jag haha.

Inte så säkert alls faktiskt huvudsaken är att de är galet gott. :D



Kramar.

2011-05-07 @ 22:35:04
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0