Fina pojken

Simo har börjat att sova till mellan 07.30 - 08.30 och det är så skönt plus att han i regel somnar mellan 18.00 - 20.00, det är så skönt att han äntligen börjar sova lite längre än till kl 6. däremot vaknar han fortfarande på nätterna ganska ofta så i dag var jag och köpte godnatt välling och ska se om han kanske blir mer mätt på det.
har vi tur kanske han inte vaknar lika ofta i alla fall..
Har även varit till kyrkogården till mormors grav skottade bort lite snö, Simo satt i vagnen och pratade hela tiden när jag skottade han hade inte sagt ett ord på vägen dit och han sa inte ett ord när vi gick heller utan bara när vi var på kyrkogården.. SÖT BARN....

I går var jag och älsklingen och körde skoter medan Simo var med sin mormor, Det gick inte så fruktansvärt bra att köra eller jo för mig men inte för jocke för så fort vi passerat stora vägen och kommit några meter in i skogen så går styrstaget sönder på skotern han kör så han stod boksvaligen med snö upp till knäna..
Så vi puttade ner skotern så den inte stod på leden och så körde vi till myren för att vända så vi kunde boxera hem den andra, jag har aldrig boxerat en skoter förut men det gick hur bra som helst (STOLT).
Så väl hemma hos mamma så tog vi en ny skoter så vi kunde åka ut till myren till sjön där det ska vara pimpeltävling snart, vi skottade fram hela eldstaden och sen satt vi ett tag och bara lyssnade på lugnet....

I dag e inte Jocke hemma han är i Gällivare med Pappa Ragnar (min styvpappa)
så jag och simo har varit själva i dag och det har varit ganska skönt faktiskt.

Simo har i 1 timmas tid suttit på fönster bänken i köket och kollat när 2 traktorer har skrapat våran gård, han bankade på fönstret hela tiden typ :P (min söta.)

Har en massa bilder som ska vattenmärkas oxå men just nu pallar jag inte.
kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vad hemskt de som hänt med Simo.

Vilken sjuk läkare säger jag då bara...

2011-03-15 @ 15:48:06
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: lassika

Han prata med gammelmormor. Traktor får han snart åka när han har blivit lite större

KRAMIS

2011-03-15 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0