Skrattretande

Igår tog vi det lungt hela dagen, super skönt, vi gick till parken och satte oss där på en filt, Simo busade som bara den och var nog överlycklig över att jocke var med oxå, dom andra gångerna när vi varit dit så har ju Jocke jobbat.
I går när vi kom hem och höll på med maten fick jag ett sms som var så skrattretande som jag vet inte vad.
I detta sms stod det = Synd att jag är den enda av dina vänner som inte pratar skit bakom din rygg, jag har alltid varit helt ärlig mot dig.
Jag trodde jag skulle dö av skratt,
Det hör även till att personen som skrev detta sms INTE alls vet villka som är mina vänner,och personen vet inte hur många vänner jag har.
Alltså kan man mer än skratta när man får nått sånt?
Jag säger bara lilla vän om du själv tror på vad du säger så vet du fan inte mycket om mig, Eller om dom som är mina vänner.....

Nog om detta, I dag ska jag och Simo bara ta det lungt, Plutten sover just nu och när han vaknar ska vi ut en sväng.
I morse kom mamma hit och åt frulle med oss.. Mega tack för att du kom föri och höll mig sällskap ett tag...
Jag har även hunnit skriva klart inbjudningarna till Simos kalas dock över en månad kvar men det är så att vi har ju folk över hela sverige som ska få inbjudningar så måste skicka ut dom i tid.


Kommentarer
Postat av: lassika

Tack så mycket KRAMIS

2011-06-13 @ 14:02:07
Postat av: Madde

Bara skita i såna människor systeryster. :)

Kramar i massor. <3

2011-06-13 @ 17:16:08
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0