Grattis i förskott

Opps en vecka sedan jag skrev=/...
Men det är väl så när man har för mycket att göra.
Det har varit en massa möten hela veckan + att nu har ÄNTLIGEN mina underbara syskonbarn kommit=)
dock kom dom redan i tisdags men endå..

Jag måste bara berätta som dom flesta vet har jag svurit många gånger över våran digitalkamera, och svurit enu mer över mobil kameran.
Vi har ju lite smått kollat efter en ny kamera och hittade väl en som vi var väldigt intresserad av, och tänkte köpa när Jocke fått sin lön MEN i förra veckan så kom det ett packet på posten.
Det var från Stockholm så jag tänkte ja ja men det är lite kläder till Simo från söta kusinen William, och ja det var det ju till viss del i alla fall.
Det var även med ett kort där det stod :

Grattis i förskott!
Vi har förstått att ni önskar er något speciellt.
Klart vi inte vill vänta till någon födelsedag då.
Vi skickar en förtidig födelsedags present till er
familjen Nilsson.
Hoppas den funkar bra=)
Puss och kram
pappa/morfar
syster/svägerska/moster
med familj.

Efter att jag läst det kortet som hade en mega söt groda på framsidan så tänkte jag först sätta in det lilla hårda paketet i presennt skåpet och inte öppna det fören Simo fyllde år,men kännde endå att jag ville öppna (med tanke på hur sjukt nyfiken jag är så, är det konstigt att jag läste kortet först och inte öppnade paketet.)
Men jag började i alla fall att öppna paketet och började sedan tok gråta i det lilla paketet var det en DIGITALKAMERA.
Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra, Liv som satt brevve mig i soffan satt och tittade på mig som om jag vore knäpp..
Ringde till Jocke efter att jag fattat att det verkligen var sant, och han trodde inte på mig utan sa att jag bara drev med han. Han trodde mig inte fören han kom hem och såg kameran själv med egna ögon=).
Och nu kan jag bara säga att jag ÄLSKAR min nya kamera.
Den är så sjukt bra tar sjukt fina bilder (som jag lovar kommer komma massor av, så fort jag fått hem usb minnesläsaren)
Alltså kan man ha en mer underbar familj än vad jag har?? säger bara NEJ det kan man inte ha..
Så jocke sa senare på kvällen : älskling då behöver vi inte beställa en ny digitalkamera nu ju.
Jag bara skratta åt han och sa nej vi behöver ju inte det:P



Kommentarer
Postat av: Madde

Jättekul att ni blev så glada. :D

Då kan ni göra något tillsammans för dom pengarna som ni tänkt lägga på kameran ist. :)



Längtar tills ni får hem läsaren så vi får se hur bilderna blir. :D



Älskar er med massor. <3

Ibland har jag huvudet på skafft. ;)

2011-06-27 @ 20:59:32
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0