En Miljon svordommar

jag vet jag varit sjuk dålig på att uppdatera bloggen...
Ber om ursäkt.
Just nu är jag så arg så jag vet inte vad jag ska ta mig till..
I fredags åkte vi till byn och var där till i går, i dag när jag skulle tömma mobilen på bilder för att kunna visa allt kul som vi gjort i byn så är ALLA bilderna borta över 100 bilder och ALLA är borta, hade det inte varit för att Simo sov så hade jag nog fan skrikit så dom hade hört mig till kina.
Vi har en digitalkamera men den bokstavlign SUGER mobilen tar bättre bilder än den kan jag säga mer än att jag vill ha EN riktig digitalkamera nu alltså....
Från en miljon svordommar till något helt annat.
Jocke har fått jobb, han började jobba i dag och det var meningen att han bara skulle jobba till slutet på juli mitten på augusti i dag vid lunch så säger dom till han att han får jobba till September=), så sjukt glad alltså...
Så nu är jag ofisiellt mammaledig :P
I dag har jag hunnit med massa saker
1, Kliva upp och gosa med Simo.
2, ätit frulle.
3, klippt Simo.
4, Badat Simo.
5, Fått Simo att sova lite till.
6, Diskat.
7, plockat iordning över allt, dock inte i sovrummet.
8, hjälpt en tant med tvättmaskinerna i tvättstugan.
9, Försökt få i Simo lunch.
10, Suttit på balkas och lekt med Simo.
11, Gått ut på byn och träffat Melina.
12, Varit på fiket och tagit en dricka med Melian + en glass till Simo.
13, Gått till affären.
14, Lagat lunch till gubben till i morgon.
15, Försökt få Simo att äta lite.
16, Nattat Simo igen.


Nu ska jag snart ställa mig och fixa middag och sedan ska vi åka till byn en sväng.
Ska försöka fixa nya bilder och lägga upp lite nya bilder..

Kommentarer
Postat av: lassika

Oj det var en hel lång lista KRAMIS

2011-06-11 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0