Saknar er såååååå

Så nu kommer dom sista bilder från mobilen sedan börjar det komma bilder från digitalkameran i stället=)
Det har inte blivit nå skrivande dom senaste dagarna pga att jag blivit tog förkyld, och min älskade lilla plutt har fått vattkommor ju.
Det märks att han tycker att dom kliar, lilla plutten. I helgn har Jocke och Simo varit i pyn hos min mamma och styvpappa så jag fått vila och det var behövligt kan jag lova.
Men nu får dom snart komma hem för jag börjar sakna dom sjukt mycket.
Men jag har haft det mysigt endå, Lena jobbade några timmar i går och sov sedan här så att mamma skulle slippa åka in och hämta henne, så igår kväll satt vi och tittade på Tv ett tag innan sängen kallade...
Simo ska ju egentligen till tandläkaren på tisdag men måste ringa i morgon och avboka tror inte dom blir så glada om jag kommer dit med en prickig unge :P ...

Sitter och myser med pappa


Funderar ut satyg hemma hos mormor.


Vill hjälpa mormor med datan litegran.


Kramas med mormor.


Åka vagnen till affären, har nya regnjackan på sig oxå.


Simo spanar in traktorn som körförbi.


Nu öppnar dom.


Läsa telefonkatalogen är bra.


Simo försöker kolla upp rätt telefon nummer.


Kollar in vad mormor gör.


Simo sitter och kollar på tv.


Så här kan man oxå sitta i soffan och titta på tv.


Äntligen har morster kommit hem från Sundsvall, En nyvaken Simo sitter och dricker lite vatten.


Simo älskar sitt pjano som han fått av morfar i julklapp..

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst var dom. :D



Sötungen. Längtar tills prickigakorven kommer ut. :D



Puss och kram.

2011-07-03 @ 10:48:17
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Hur skall vi kunna tacka er. KRAMIS

2011-07-03 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0