Spindelmannen

Hur många av er har en egen spindelmannen hemma???
jag har en i alla fall,
Simo står upp i soffan för att kunna titta på bilarna ute bara det att han klättrar upp för ryggstödet och ställer sig i fönstret, hmm ja en egen spindelmannen med andra ord.
Simo har gnällt nästan hela dagen,och nu vägrar han att sova vet inte varför, han är sjukt trött men vill inte, jocke sitter inne hos han just nu så det är tyst i alla fall...

Alla har vi ju vänner vissa som är RIKTIGA vänner och vissa som bara ljuger om ALLT,
Jag hade velat leva mitt liv som Timon och Pumbaa dom finns alltid där för varandra , visst händer det skit i bland men dom löser det alltid.
Jag har i dag konstaterat mer och mer villka som är mina riktiga vänner,vilka som jag kan lita på, vilka jag kan prata med om det är nått som är jobbigt.
Alltså jag har en fråga : vad anser ni att man ska göra om man har FÅTT en sak och sedan kommer denna person som gett saken/sakerna och säger att han/hon vill ha tillbaka det fast hon/han gett bort dom?
Jag har fått höra get är get, beroende på vad det handlar om givetvis.



Min fina plutt läser en bok


Fyllt vardagsrummet med leksaker.


titt ut kan ni se mig?


Simos favvo ställe innan vi möblerade om.

Nej nu ska jag sätta mig i soffan med älsklingen och kolla på skansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0