3 kalas

Hojja. hinner inget alls denna veckan.
Hela helgen har varit fullt upp konstant typ.
I morgon fyller Ragnar 66 så då blir det byn och fira lite
sedan på måndag blir Lena 18 och då blir det att fira igen=)
och den 27 blir det Gällivare, Simo stannar hemma med mormor.
och sen den 30 blir det massa kalasande från morgon till kväll :P
Har en kompis som inte kunde vara med på eftermiddan och fira Simo så hon kommer innan allt annat folk kommer=)
I dag har vi inte gjort mycket alls, mest suttit och myst i soffan och tittat på barnkanalen, Simo blev skit sur när dinosarie tåget tog slut, och försöka få en baby förstå att det kommer ett nytt avsnitt i morgon funkar inte riktigt, måste se om den finns på DVD..
Vi har uselt väder bara grått men endå varmt.
Ska snart göra os i ordning och möta jocke som slutar, Simo sover så ska s om jag lyckas få ner han i vagnen utan att han vaknar (önska mig lycka till:P)
Jag har tagit en massa bilder under helgen ska försöka få in dom i datorn så fort jag har tiden, måste ju ha en tom kamera till alla kalas bilder som ska tas.

Nej göra sig klar var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0