BVC

Ringde till BVC i dag och frågade vad vi skulle ta oss till, så i morgon ska vi dit så ska dom kolla i pojkens mun om dom kanske kan hjälpa han lite på traven med tänderna, det var även tal på om en tandläkare skulle kolla på hans tandkött.
Hoppas dom kommer på nått det är jobigt att se han ha så ont, i dag har han faktist hör och häpna varit lugn,men det är nog för att hans bästa vän Lewis har varit här och dom har busat som 2 tokar. oj oj vad jag och jocke har skrattat åt dom:P

Simo fick en jätte söt boddy av Lewis mamma tant Hedda=) det var med Bamse på....
Dom har äntligen varit och plogat våran gård nyss det har ju bara legat massa snö där i jag vet inte hur länge...

I går gick jag, jocke,Simo, Hedda, Jakob och Lewis till kyrkogården för att tända ljus på min mormors grav.

Simo är så tokig han hoppar till när jocke rapar som att han lev rädd sen börjar han bara att skratta=) min sötunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0