2 sover

I dag har vi inte gjort mycket.
Vid 15 tiden började mannen att känna sig slö och han bara låg och frös fast han hade duntäcke på sig så jag skickade han i säng....
Lille man har gnällt nästan hela dagen, om tänderna nu är på väg låt dom komma NU...
Simo fick bada lite så att han började tänka på annat än att gnälla så det slutade med att hela jag var dyngsur, så jag hade nog kunnat vrida ur mina byxor. :P ....
Efter mycket bråk och gnäll så somnade han oxå så nu ligger båda älsklingarna och sover sött...
Snart kolla tv halv åtta hos mig, och sen familjen anorlunnda ...


Kommentarer
Postat av: valeria<3

Åh vad roligt med att han börjar få tänder! :)

2011-01-24 @ 22:16:04
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0