Tro det eller ej

Det blev klippt =)
I förrgår var jag så otroligt less på mitt hår som bara hänger ivägen så fort man gör nått så då gav jag upp.
Efter att Simo somnat gick jag in på toan och ropade på Jocke att jag behövde hans hjälp,
Han kommer in till mig och säger vad är det?
Och jag säger att jag måste ha hjälp med att klippa mitt hår för annar rakar jag snart av det.

Det blev en toffs mitt på huvudet så jag klippt första gången sen släppa ut och titta hur det blev, var av att jag konstaterade att det fortfarande var för långt, så upp med det i en toffs igen så fick gubben saxen.

och resultatet blev så här jag är sjukt nöjd









Min fina pojke som är en sådan linslus ville ju oxå vara med=)


Simo sitter och gosar med sin morbro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0