Lite ny bilder

har nyss tömt kameran så jag tänkte bjuda på lite bilder..


Ligger och leker i resesängen


Mamma och pappas fina kille


Bus pojken


Han låg på bollen, men han tyvärr inte få någon bild på det.


Jag tog 5 bilder på han och han blundade alla gångerna.


Simo ligger och kramar golvet. Jocke ville ha med sin fot på bilden :P


Snart så kan han krypa. han kryper ju i sängen...


Simo har börjat suga på tummen...


Sitter i sin egen stol i sitt rum.


EGO.


Jocke var snabb med kameran.


Min fina man.


Men jag kan oxå vara snabb med kameran, speciellt när han sätter på sig mina leggings på huvudet. :P
Jag älskar dig Gubben min

Kommentarer
Postat av: Jocke

Men du den där sista bilden gills ju inte för de var så länge sedan att jag kan skylla på att jag var ung och dum :P

2011-02-24 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0