Knasigt

Jag lovade att jag skulle uppdatera bara det att jag kan inte=(
Det blev inget väga och mäta, för dom tyckte vi gjort det så nyligt.
Vi fick i alla fall träffa läkare och han sa att vi inte behöver komma på återbesöket i Gällivare, faktist skönt det..
Men den 28 Februari ska vi väga och mäta i alla fall..
Det som hänt sedan sist,
öööh faktist inte så mycket.
I går var jag och Simo med mamma och jag sprang massa ärenden åt henne och i gengälld bjöd hon mig på middag=) TACK MAMMA..
Jag, Mamma, Simo, Lena och Erik var på Pizzerian sen åkte vi till Konsum tycker synd om alla som var där för dom måste trott vi var fulla så som vi flummade runt..
I natt så har Simo sovit HELA natten=) så underbart men däremot vaknade han typ 05.40 och ville ha mat då åt han NÄSTAN en hel flaska med Välling=) ,sen låg vi och myste i sängen till typ 7 då klev vi upp och satte oss framför Tv och Simo somnade i min famn, så jag gick och la han i sin säng, och när jag typ precis somnat så vaknade han givet vis :P ,
Vi klev upp och åt frulle, Simo åt sin päron/äppel gröt och lite macka själv drack jag the och åt macka...
Simos hår växer så det knakar i huvudet på han typ så jag klippt han i dag, konstaterade ganska fort att det var svårt att klippa en 6månaders kille med sax så jag tog fram rakapparaten, mixade lite med den en oanvänd disktrasa och lite silvertejp så det inte skulle bli för kort, för då skulle min mamma strypa mig långsamt :P ...
Han blev hur söt som helst ska lägga upp en bild SNAR har fått årder om att märka alla bilder först..

Solen skiner i ute i dag MEN det är typ 25 minus ute så i dag blir det att stanna inne...

Min syster sambo har fyllt 30 för ett litet tag sedan och i födelsedagspressent så ska han få operera ögonen så han slipper glasögon, och då ska min syster och hennes sambo åka bort och göra det så deras son ska vara hos sin plastmormor och hos sin farmor, jag som tyckte att han kunde vara här med oss :P dom hade ju kunnat flyga upp med han hit till oss från Stockholm där dom bor och sen åka till utlandet så vi får vara med sötis ungen=) visst håller ALLA med :P
Nej nu ska jag göra nått vet bara inte vad..

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0