Inte sten död

I går kväll kräkte Simo bokstavligen ner halva soffan och halva golvet, trodde aldrig att det kunde få plats så mycket i en barnmage.
Jocke torkade upp allt och jag tvättade av Simo som bara skrattade.
Simo har varit vaken från halv 1 i natt till halv 5 på morgonen och sen tyckte han att han skulle upp vid 7 tiden typ.
Men det var jag inte så hej på.
I går låg jag i sängen hela dagen, mådde inte alls bra, mådde sjukt illa och kunde knappt äta nått,
klev upp till middagstid men kunde inte äta sen kunde jag sitta upp ett tag i alla fall.

Jocke försökte starta Bengt i dag nu är han inte längre sten död utan bara döende typ.
Han ville NÄSTAN starta i dag men bara NÄSTAN....

I morse när Simo väl somnade vid halv 5 så kunde jag inte somna om låg och tänkte så mycket på hur det blir den 2 Mars, ska ringa till Gemensamma motagningen i morgon och kolla om vi ska sova kvar i Gällivare eller om vi ska åka hem, men troligen ska vi sova kvar där, säger bara tur det finns patient hotell...
Kommer kännas tomt att åka dit utan Jocke =( tycker inte riktigt om det men men..
inte kul att sitta på bussen i 2 timmar heller, hoppas bara våran bilbarnstol hinner komma upp innan dess..

Kan det inte snart vara natt? vill bara sova just nu..


Kommentarer
Postat av: Nina♥

Hej, fin blogg du har! :) <3



Just nu har jag roliga tävlingar på bloggen igång där man bland annat kan vinna ett tandsmycke i 24k guld, iphoneskal, presentkort på müsli och smycken. Fler tävlingar kommer under veckan där man bland annat kan vinna naturliga hudvårdsprodukter!



Kolla gärna in på min blogg och var med! :) <3

Kram!

2011-02-22 @ 07:39:33
URL: http://ninakaufmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0