Ett gott skratt

Ja dom brukar ju säga att ett gott skratt förlänger livet men kanske inte kl halv 1 på natten.
Nu undrar ju ni antagligen vad jag menar.
Jag och Jocke skulle gå och sova óch vi brukar alltid ligga och prata lite innan vi somnar, vi hade precis sagt god natt och jocke ska vända på sig så smäller det bara till och JO Jocke ligger på golvet :P ...
och vad vi skrattade , jocke tar borta madrassen och då har som tur e bara plankorna lossnat på något konstigt vänster, Simo vaknade så klart av smällen och ville inte somna om, Jocke fixade sängen och jag gick sedan o lade mig och Simo o Jocke tittade på tv tills plutten somnade i Jockes famn.
Tycker synd om våran grannar under oss, hoppas dom inte sket knäck bara...

Ja det var vårat nattliga äventyr.

I dag är det bokstavligen SVINKALLT ute, vi brukar i regel inte behöva ha på vara element för det blir så varmt inne hos oss endå men nu har vi fått höja alla elementen så dom står typ på MAX, vi har just nu 35 minus ute.
Som tur var så i går var det bara kring 25 minus så vi kiunde gå till Sjukhuset och gå på föräldragruppen det tråkiga var att det var inte så många där för många fick inte igång sina bilar=(.
Vi skulle egentligen gått till öppnis i dag men känner INTE för att gå ut så vi hoppas på mildare väder tills tisdag så vi kan gå dit då.
I går innan vi skulle på förlädragruppen så kom det en flyttlåda till oss eller snarare till Simo=)
Min underbara syster i stockholm hade skickat uppe kläder som hennes LILLA kille vuxit ur, så nu har Simo en massa kläder igen och framför allt strumpor och det behövdes.
Fast kläder till småbarn behövs ju alltid speciellt när dom vill försöka äta själv lite oxå ;P

Jag har under den senaste tiden börjat känna mig sjukt trött, det går nästan inte en dag utan att jag somnar i soffan på dagen,
Jag har även börjat få ett knasigt illamående känns typ som jag ska spy och vända hela kroppen ut och in,
Jag har fått nå tabletter som jag ska ta för dom misstänker magsår men dom hjälper inte allså,.

Ne nu ska ja lägga mig i soffan och vila Simo sover så har jag tur sover han ett tag i alla fall...

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0