BVC

I morgon ska vi till BVC med Simo han ska vägas och mätas, sen ska han även träffa läkaren som han träffade i Gällivare, vi ska även ta med APNE larmet som ska skickas tillbaka, Han har ju inte använt det sedan i början på December då den fel larmade och han fick utslag av elektroden + tejpen...
Men han är ju prima piggelin så det borde ju inte vara några problem.
Har vi tur slipper vi åka till Gällivare i Mars för att träffa samma läkare igen...
Han har ju inte haft några återfall heller sen det hände sist i Novemer, och det är så otroligt skönt, jag hoppas ingen behöver gå igenom det som vi var tvungen att gå igenom, ingen förälder ska behöva sitta i en ambulans 2 ggr på mindre än en veckas tid med sin son eller dotter.....


I dag gick jag och Simo till kyrkogården och skottade bort snö på mormors grav...
När vi kom hem så tog vi det bara lugnt jag och Simo somnade i soffan jag låg med huvudet i Jockes famn och Simo sov i mina armar=) det var så otroligt mysigt....
Hoppas på bättre väder till i morgon så vi kan gå till BVC, hoppas det inte är för kallt eller snöar.
I dag har det varit 20 minus och snöat och blåst som bara den...

Ska bli kul att se hur mycket Simo väger nu och hur lång han är,,, våran lilla dunderklump...
Nu ska jag mysa i soffan med gubben min...


Kommentarer
Postat av: lassika

Hoppas att ni kan ta en promenix, tände ni något ljus?

KRAMIS

2011-02-08 @ 07:54:49
Postat av: Madde

William hälsar tillbaka och säger att japps han är precis över bänken med huvudet. ;)



Kramar.

2011-02-09 @ 16:33:37
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha aaa säkert.. Lite långt att åka bara. ;)

Kramar.

2011-02-09 @ 19:22:14
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Madde

Hallå när tänkte du uppdatera med vad han vägde och längd egentligen? ;)



Hihi aa det kan jag tänka mig att du gjorde. :P

Har bytt stenar och ljus bara. ;)



Kramar.

2011-02-10 @ 09:53:47
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0