Bild bomb

NU har jag äntligen satt mig och vattenmärkt lite bilder så jag tänkte bjuda på en STOR bildbomb på Simo, det är allt får när vi var på BB till nu typ. Har tyvärr inte hunnit tagit bild på han enu så ni får se hur fin han är i håret ska försöka fixa det så fort som möjligt..


Fina kille älskar att gunga i stolen, lite för mycket så vi har fått binda fast stolen i bordet...


Simo bara älskar att leka tittut med en handuk eller med sin snutte, men snutten får vi inte ha vid bordet..


Ätit mat med hela ansiktet, det är bäst för då får man bada varje dag :P
så nu förtiden brukar det bli bad både morgon och kväll...


Världens bästa mamma mu som han fått av sina kusiner Linus och Algot...


Oftast den minen som blir när kameran kommer fram...


En trött fin kille...


Bara någon timma gammal vi har fått komma in på vårat rum på BB...


Våran fina pojke på BB han fick sova mellan mig och jocke i sin "finfina vagn"...


Fina hjärtat typ 3 månader...


Simo knappt 1 vecka gammal sover gott i vagnen som kus William haft innan Simo=) ...


Gossar i soffan med mammas täcke...


Som sagt det där med att bada är poppis, Simo har ätit yoggi med hela kroppen...


En förvirrad mamma det är ju inte fredag det var bara onsdag. Ätit blåbär...


Gossar i vagnen när vi är ute och går...


Sitta i soffan och titta på tv med mamma och pappa ät det bästa som finns...



Ska sätta mig i soffan snart med älsklingen, hoppas på att vi kan byta kanal bara då jag hatar 007....
Ha en mega fin helg...

Kommentarer
Postat av: lassika

Härliga bilder KRAMIS

2011-02-12 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0