Bussgods

Detta skrivande går inte så bra som ni säkert märkt.
Men jag känner som att jag inte vill sätta mig framför datorn så fort Simo sover lunch eftersom Jocke är hemma,
Men nästa vecka börjar han jobba igen så då kommer jag bli bättre på att uppdatera.

I förrgår fick vå åka till kupan och köpa ett par nya byxor eftersom jag krympt ur alla andra dagen vi köpte dom satt dom perfekt och dagen efter så var dom lite förs stora vadå märks att man går ner i vikt...

I dag kom det ett stort paket på bussgods till oss med en massa julklappar, och jag vet att det ska komma en gigantisk låda i veckan med julklappar jag säger bara vart ska jag förvara allt?? vi har typ redan fyllt en hel garderob med julklappar.
Eftersom min familj är stor och jockes familj är lite mindre så blir det ju liksom en massa klappar så vi har bestämmt att alla prssenter som kommer från jockes familj öppnar vi på morgonen/dagen innan vi åker hem till simos mormor och Offa där vi öppnar alla pressenter från min sida av familjen..

I dag har jag även tagit bort tejpen på mina 5 ingångshål och det är läkt mega fint är ara lite torr så ska smörja in med helosansalva.
Maten går bättr nu när jag har fått gå över till pure i stället för soppa.

OM en stund kommer simos gudmor hit och ska vakta han i kväll för jag och jocke har blivit bjudna på julbord av hyresgästföreningen.
ska bli spännande att se för hon har aldrig lagt han själv förut men det ska nog gå bra...

Nej nu kallar disken..
Som sagt nästa vecka då kommer även en eller 2 bilder...

Kommentarer
Postat av: Madde - Julkalender

Skriv så ofta du vill har man det som tvång blir det ofta inte bra.

Jag skickar alla till "ragnar" eftersom vi inte vet hur pigg mamma är och lika bra att allt kommer dit på en gång. ;)

Men kan ju säga så här. bara Simo har 9!!!!! julklappar härifrån och varav en är tokstor så den får jag nog dela på två svarta sopsäckar och tejpa igen och skicka på de sättet!

Bortskämda unge haha! ;)



Jag tycker att du är otroligt duktig. :D

Önskar att jag själv också kunde rasa men här händer det inte ett smack som vanligt.. Suck.



Puss.

2011-12-14 @ 14:58:42
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0