16 st

Det blir verkligen inte mycket skrivande just nu...
Men nu tänkte jag skriva en rad eller två innan jag ska göra min lunch som jag igentligen skulle börjat md för 4 minuter sedan...

I dag har jag varit till vårdcentralen och plockat bort häftklamerna som har hållt igop mina sår där dom gick in, jag hade ju BARA 16 st första gjorde ont dom i mitten var ganska ok men den sista gjorde sjukt ont att ta ort för den hade hamnat på snedden.
ätandet går super bra men är så less på flytande.
men bara en vecka till...

ska försöka ta och skriva lite oftare men nu måste jag fixa min lunch och sedan blir det att skriva adress på alla julklappar som ska iväg till folk i halva sverige typ :P det är ju så när familjen är utspridd :P :P :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0