Efter 1 år med Simo.

Här kommer bilderna från Simos kalas.


Undra vad det kan vara i detta paket?


Oj vad är detta för spännande?


Vi tjuvstarta lite..


Titta jag har fått byggklossar.


Det här pappret var fint.


Pappa vill oxå hjälta till att öppna.


Simo rymmer ur bild.


Oj vilken fin låda jag fick.


Oj vad fina hjul den hade.


Sätter lite klossar i den.


En bok om dinosarier och lite klossar.


Måste ju test köra dumpern lite.


Spanar lite i väskan i fall det kanske finns mera paket.


Att man kan ha så kul med en ballong.


Snart kommer det folk.


Lets party.


Morbror försöker få Simo att öppna paket.


Oj titta vad jag fick av mormor och offa, kritor.


Busar med morbror som kastar ballonger.


Offa vill oxå vara med och leka.


Jag har inte rört tårtan jag lovar.


Oj vad gott det var.


Mums.


Testar en liten bit och ser om den är lika god.


Varför tittar alla på mig för?


Här mormor så får du smaka på min tårta.


Saft och tårta kan det bli bättre?


Mormor hjälper till lite.(tror hon vil smaka mer.)


Mitt lilla tårtmonster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0