Ny dag

Ny dag nya tag...


Simo läser kort med pappa.


Våran fina prins.


Kärleken är obeskrivlig.


Simo ska hjälpa till att fotta.


Tummen upp för en tom snusdosa och en bit riskaka.


Bilden får tala för sig själv.


En av simos fina miner.


Rally kalle.


Spanar in pappsen som kom.


Oj lite vinglit.


Skrattar åt tv.


Oj vad spännande.


På en liten promenad i storarummet.


Simo kommer bli n riktig tv nörd. Snart blir det nog att sätta tv tider :P


Lill prinsen.

I dag blir det att åka till pyn.
Jag och lilla syster ska plocka lingon så mamma kan göra lingonsylt när hon kommer hem från sin semester.
Jag tror både jag och Jocke börjar bli gammla.
I går gick vi och lade oss innan kl 21 men somnade nog 21.30 typ plus att dela veckan har jag gått o lagt mig före kl 22.
Just nu är det fint väder ute=) lite molnigt men INGE regn=)

Just de Knallen (Jockes volvo) har vi fått köra till byn, min underbara man lyckades låsa in nycklarna i bilen så efter att ha försökt i över 1 timme för att komma in i den så tog vi beslutet att krajja en ruta.
Så just nu står Knallen i garaget i pyn och får stå där ett tag till :P
Tur att Ragnar har en stor gård :P
Som tur är så har vi ju 2 bilar så vi e ju inte precis strandsatta om man säger så :P

Haha ja måste ju berätta i går ringde min lilla syster efter att hon slutat skolan och fråga om hon fick låna duchen innan hon skulle åka hem (idrott sista timmen) och ja sa visst.
Så när hon kom hit så trodde jag att ja skulle dö av skratt älskade syster kom släpandes på 3 STORA väskor, hon ska ju ut och fjällvandra med skolan nästa vecka så hon kom kånkande på alla väskor FULLA.
Som tur va så hade jocke kommit hem precis innan Lena kom så han fick hjälpa henne att bära ja trodde hon skulle rammal ihop i hallen när hon kom..

Just det nästa vecka ska simo till tandläkaren.
Det har blivit avbokat 2 ggr, första gången så blev Simo sjuk och andra gången så blev tandläkaren sjuk så nästa vecka hoppas vi att båda 2 e friska.

Nu mys i soffan med stora älsklingen sedan drar vi till pyn när Simo vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0